Το “pitharifm” συντονίζεται…

Με έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξε το Γυμνάσιο Θραψανού φέτος να τιμήσει τους αγωνιστές της ελευθερίας και δημιουργίας του ελληνικού κράτους. Με τους περιορισμούς, τοπικούς και χρονικούς όσο και επικοινωνιακούς, που μας έθεσε η πανδημία, χρειάστηκε να συνεργαστούν σε εικονικά περιβάλλοντα.

Η Γ’ τάξη, οι απόφοιτοι του σχολείου μας, ανέλαβαν εξ ολοκλήρου το εγχείρημα της μελέτης κειμένων και ποιημάτων αλλά και της θεατρικής απόδοσης μικρών “σκετσ”, της εγγραφής ήχου και πέτυχαν ένα συγκινητικό και όμορφο αποτέλεσμα. Με τη συνέπειά τους, το ομαδικό και συνεργατικό πνεύμα, την συναίσθηση της ευθύνης δούλεψαν πάνω σε ένα πρωτότυπο έργο και τίμησαν με τον καλύτερο τρόπο τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.

Ηχητικό αφιέρωμα στην Επανάσταση

(Για την σύνθεση ήχου και εικόνας στο κανάλι του Γυμνασίου μας στο youtube)

Related Post

Τέχνη και Συνύπαρξη, Σχολικό Έτος 2020-2021Τέχνη και Συνύπαρξη, Σχολικό Έτος 2020-2021

Στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος «Διαδρομές μέσα από την τέχνη και τη συνύπαρξη» και με στόχο να γνωριστούμε καλύτερα ως ομάδα, καθηγητές και μαθητές βγήκαμε  στην αυλή του σχολείου μας και…αναλάβαμε δράση!

Μια ματιά στον ΡομαντισμόΜια ματιά στον Ρομαντισμό

Στο πλαίσιο του μαθήματος της ΝΕ Λογοτεχνίας οι μαθητές της Γ΄τάξης περιηγήθηκαν στον 19ο αιώνα με όχημα την Τέχνη. Εξερεύνησαν το ρεύμα του ρομαντισμού στη λογοτεχνία, τη μουσική και τη

Η εργασία με την οποία η ομάδα του σχολείου μας ”Γωγούλες” κατέκτησε την 1η θέση στο διαγωνισμό Digital Curator 4 a dayΗ εργασία με την οποία η ομάδα του σχολείου μας ”Γωγούλες” κατέκτησε την 1η θέση στο διαγωνισμό Digital Curator 4 a day

Οι  ” Γωγούλες ” ( Ανδρουλάκη Ευαγγελία, Βολυράκη Σταυρούλα, Επιτροπάκη Άννα, Καλογερίδη Μαρία, Κελαράκη Πελαγία, Λαδουκάκη Αικατερίνη, Τζίνι Αρσίντα και Τσικριτσάκη Άννα ) είναι η ομάδα με την οποία το