ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ

Στις 7 Απριλίου 2016 η Τρίτη τάξη του σχολείου μας στο πλαίσιο του προγράμματος αγωγής υγείας « Σέβομαι τον εαυτό μου και επενδύω στο μέλλον» συμμετείχε σε εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα, στους Δελφούς και στην Αράχωβα.

Στην Αθήνα επισκεφτήκαμε το μοναδικό μουσείο της Ακρόπολης και τον περιβάλλοντα χώρο όπου ξεναγηθήκαμε σε όλες τις αρχαιότητες και φυσικά στον Παρθενώνα.

Ακόμη είχαμε την ευκαιρία να επισκεφτούμε τη Βουλή των Ελλήνων και να περιηγηθούμε σε κάποιους εσωτερικούς της χώρους.

Οι Δελφοί και το ξακουστό τους μαντείο μας κέντρισαν το ενδιαφέρον μας με την απαράμιλλη ομορφιά τους.

Τέλος, κάτι που ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμο για μας ήταν η παρακολούθηση κάποιου προγράμματος στο ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ σχετικό με τις εξαρτήσεις και τους κινδύνους τους για τους νέους ανθρώπους.

Περπατώντας στα τείχη του Ηρακλείου…

από το Στεφανάκη Μιχάλη, τάξη Α΄

Έχει περάσει λίγος καιρός από τότε που επισκεφτήκαμε με το σχολείο μας τα τείχη της πόλης του Ηρακλείου. Ακόμα θυμάμαι τις όμορφες εικόνες που αντίκρυσα όταν ήμασταν πάνω σε αυτά.

Εκείνο το πρωί φεύγοντας από το σχολείο ξεκινήσαμε με το λεωφορείο για τον προορισμό μας. Σε όλη τη διαδρομή ανυπομονούσα να φτάσω για να δω από κοντά τα περίφημα ενετικά τείχη του Ηρακλείου.

Φτάσαμε. Ξεκινήσαμε από την πλατεία Ελευθερίας και την πύλη του Αγίου Γεωργίου η οποία χτίστηκε το 1565 επί Ενετοκρατίας. Ανεβήκαμε από έναν δρόμο που μας οδήγησε στη Βίγλα και στον Προμαχώνα και την Πύλη Βιτούρι. Συνεχίσαμε και περπατήσαμε πάνω από την Καινούρια Πόρτα, στον Προμαχώνα του Ιησού. Η θέα της πόλης από ψηλά ήταν πραγματικά εκπληκτική. Επόμενος σταθμός ήταν ο Προμαχώνας του Μαρτινέγκο. Εκεί είδαμε και τον τάφο του μεγάλου κρητικού συγγραφέα Νίκου Καζαντζάκη ο οποίος βρίσκεται στον επιπρομαχώνα Μαρτινέγκο και όχι σε κάποιο κοιμητήριο λόγω του αφορισμού του από την εκκλησία. Περάσαμε πάνω από την Πύλη Παντοκράτορα και καταλήξαμε στον Προμαχώνα του Αγίου Ανδρέα.

Η περιήγηση αυτή μας έκανε να νιώσουμε περήφανοι για την πόλη μας και τα μνημεία της. Επίσης ανακαλύψαμε μια διασκεδαστική και παράλληλα επιμορφωτική διαδρομή για περίπατο!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΙΤΑΝΟΣ

Στις 16/2/2016 το σχολείο μας είχε την ευκαιρία να επισκεφτεί τις εγκαταστάσεις των εκδόσεων ΙΤΑΝΟΣ.Η εμπειρία ήταν μοναδική γιατί μπορέσαμε να δούμε από κοντά πώς τυπώνεται ένα βιβλίο. Οι υπεύθυνοι μας ξενάγησαν στο χώρο και μας έδωσαν πολλές πληροφορίες για την τέχνη της τυπογραφίας.