Μαθητικές εργασίες

Η Τέχνη επεμβαίνει στο περιβάλλον μας

(Άνοιξη 2021)

Μαθήτριες και μαθητές σε συνεργασία με την καθηγήτρια των Καλλιτεχνικών κυρία Εύα Αθανασιάδου, τη στήριξη της φιλολόγου κυρίας Φαίης Περβολαράκη και τη συμβολή της διευθύντριας του Γυμνασίου κυρίας Μαρίας Κωστάκη, έδωσαν μια τελείως διαφορετική όψη στο κτήριο του σχολείου μας.

Απαιτήθηκε κόπος και χρόνος, που διατέθηκαν για την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, γιατί κάθε σχολείο είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της κοινωνίας των ανθρώπων. Αξίζει την αφοσίωσή μας, την αγκαλιά και την αγάπη μας. Αξίζει σε όλους μας να είναι όμορφο.

Δράση των μαθητ(ρι)ών κατά της Βίας

(Σχολικό Έτος 2020-2021)

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο και αποτελεί μια αφορμή για να συζητηθεί το θέμα του εκφοβισμού. Με έναυσμα την ημέρα αυτή, στο μάθημα των εικαστικών μαθητές/τριες ανέλαβαν δράση, καταθέτοντας ένα έργο τους σε μια προσπάθεια να υποστηρίξουν την αντίσταση και σε άλλες μορφές βίας. Το project είναι διασχολικό (συμμετέχουν παιδιά από τέσσερα Γυμνάσια στο Ηράκλειο Κρήτης).  

Απώτερος σκοπός αυτής της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση και η παρακίνηση της σχολικής κοινότητας στην υιοθέτηση καλών πρακτικών, η βελτίωση της επικοινωνίας και η προαγωγή μιας κουλτούρας αλληλεγγύης. 

Από το Γυμνάσιο Θραψανού συμμετέχουν κατά αλφαβητική σειρά οι: 

Βολυράκη Σταυρούλα Α΄ τάξη

Δοργιομανωλάκη Αντιγόνη Α΄ τάξη

Κελαράκη Δήμητρα Γ΄1

Λαδουκάκη Κατερίνα Α΄ τάξη

Για να περιηγηθείτε στην ψηφιακή έκθεση των έργων πατήστε εδώ!! 

  • Η εργασία με την οποία η ομάδα του σχολείου μας ”Γωγούλες” κατέκτησε την 1η θέση στο διαγωνισμό Digital Curator 4 a day
    Οι  ” Γωγούλες ” ( Ανδρουλάκη Ευαγγελία, Βολυράκη Σταυρούλα, Επιτροπάκη Άννα, Καλογερίδη Μαρία, Κελαράκη Πελαγία, Λαδουκάκη Αικατερίνη, Τζίνι Αρσίντα και Τσικριτσάκη Άννα ) είναι η ομάδα με την οποία το σχολείο μας πήρε μέρος στον διαγωνισμό Digital Curator for a day (Dc4aday) και κατέκτησε την πρώτη θέση. Ακολουθεί η σελίδα – αφιέρωμα στη δράση όπου τα παιδιά μιλούν για το πώς εργάστηκαν και μοιράζονται τις εντυπώσεις τους  https://cliomusetours.com/digital-curator-4-a-day-how-does-it-feel/  και φυσικά η εργασία με την οποία πέτυχαν […]
  • Πρωτιά για το σχολείο μας !!!
    Η ομάδα με την οποία το σχολείο μας πήρε μέρος στον διαγωνισμό Digital Curator for a day (Dc4aday) κατέκτησε την πρώτη θέση, αποσπώντας παράλληλα τα θερμά συγχαρητήρια των διοργανωτών τόσο για την εξαιρετική δουλειά των παιδιών (τη χαρακτήρισαν επαγγελματική ) όσο και για  την υποδειγματική συμπεριφορά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του έργου. Στην νικήτρια ομάδα συμμετείχαν με αλφαβητική σειρά οι παρακάτω μαθήτριες της Β΄ τάξης του σχολείου : Ανδρουλάκη Ευαγγελία, Βολυράκη Σταυρούλα, Επιτροπάκη Άννα, Καλογερίδη […]
  • Μια ματιά στον Ρομαντισμό
    Στο πλαίσιο του μαθήματος της ΝΕ Λογοτεχνίας οι μαθητές της Γ΄τάξης περιηγήθηκαν στον 19ο αιώνα με όχημα την Τέχνη. Εξερεύνησαν το ρεύμα του ρομαντισμού στη λογοτεχνία, τη μουσική και τη ζωγραφική. Μια ομάδα μαθητών / – τριων αποτύπωσε το σύντομο ταξίδι της με μια ψηφιακή σύνθεση. Συντελεστές: Λίνα Λαδουκάκη, Μανώλης Μαυραντωνάκης, Μαρία Μουτσάκη, Γκαμπριέλα Μπέγκου, γνωστοί ως ” Ρομαντικοί κατά βάθος”
  • Το “pitharifm” συντονίζεται…
    Με έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξε το Γυμνάσιο Θραψανού φέτος να τιμήσει τους αγωνιστές της ελευθερίας και δημιουργίας του ελληνικού κράτους. Με τους περιορισμούς, τοπικούς και χρονικούς όσο και επικοινωνιακούς, που μας έθεσε η πανδημία, χρειάστηκε να συνεργαστούν σε εικονικά περιβάλλοντα. Η Γ’ τάξη, οι απόφοιτοι του σχολείου μας, ανέλαβαν εξ ολοκλήρου το εγχείρημα της μελέτης κειμένων και ποιημάτων αλλά και της θεατρικής απόδοσης μικρών “σκετσ”, της εγγραφής ήχου και πέτυχαν ένα συγκινητικό και όμορφο αποτέλεσμα. Με […]
  • Τέχνη και Συνύπαρξη, Σχολικό Έτος 2020-2021
    Στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος «Διαδρομές μέσα από την τέχνη και τη συνύπαρξη» και με στόχο να γνωριστούμε καλύτερα ως ομάδα, καθηγητές και μαθητές βγήκαμε  στην αυλή του σχολείου μας και…αναλάβαμε δράση! Ακολουθώντας τις οδηγίες της καθηγήτριας των εικαστικών, σκεφτήκαμε καθετί που μας ζορίζει και μας στενοχωρεί, το εξωτερικεύσαμε και το διώξαμε μακριά. Έπειτα, σκεφτήκαμε όλα αυτά που μας κάνουν να γελάμε και να χαιρόμαστε, τα γράψαμε στο χαρτί και τους βάλαμε χρώματα. Έτσι, τα κρατήσαμε όχι μόνο […]