Τέχνη και Συνύπαρξη, Σχολικό Έτος 2020-2021

Στο πλαίσιο του σχολικού προγράμματος «Διαδρομές μέσα από την τέχνη και τη συνύπαρξη» και με στόχο να γνωριστούμε καλύτερα ως ομάδα, καθηγητές και μαθητές βγήκαμε  στην αυλή του σχολείου μας και…αναλάβαμε δράση!

Ακολουθώντας τις οδηγίες της καθηγήτριας των εικαστικών, σκεφτήκαμε καθετί που μας ζορίζει και μας στενοχωρεί, το εξωτερικεύσαμε και το διώξαμε μακριά. Έπειτα, σκεφτήκαμε όλα αυτά που μας κάνουν να γελάμε και να χαιρόμαστε, τα γράψαμε στο χαρτί και τους βάλαμε χρώματα.

Έτσι, τα κρατήσαμε όχι μόνο στη μνήμη μας αλλά τα κολλήσαμε και στον τοίχο της τάξης μας για να μην τα ξεχνάμε και για να μας δίνουν δύναμη όταν θα την έχουμε ανάγκη.

Θα γελάσεις απ’ τα βάθη των χρυσών σου ματιών

είμαστε μες στο δικό μας κόσμο

κι αν κάτι έμεινε είναι το χαμόγελο των ματιών μας. 

Η πιο όμορφη θάλασσα

είναι αυτή που δεν έχουμε ακόμα ταξιδέψει

σε αυτή την ατέρμονη αναμονή .. 

στην ζωή σε παύση, λέμε:

Χαμόγελο

Αγάπη

Καλοκαίρι

Οικογένεια

Φίλοι

Συνάδελφοι

Μαθητ(ρι(ες

Πλατεία

….

..(..)..

Άλλωστε..

Τα πιο όμορφα παιδιά δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα

Τις πιο όμορφες μέρες μας

δεν τις έχουμε ζήσει ακόμα

Κι αυτό που θέλω να σου πω

το πιο όμορφο απ’ όλα,

δε στο `χω πει ακόμα.

Ναζίμ Χικμέτ  μτφρ. Γιάννης ΡίτσοςEdit

Related Post

Μια ματιά στον ΡομαντισμόΜια ματιά στον Ρομαντισμό

Στο πλαίσιο του μαθήματος της ΝΕ Λογοτεχνίας οι μαθητές της Γ΄τάξης περιηγήθηκαν στον 19ο αιώνα με όχημα την Τέχνη. Εξερεύνησαν το ρεύμα του ρομαντισμού στη λογοτεχνία, τη μουσική και τη

Το “pitharifm” συντονίζεται…Το “pitharifm” συντονίζεται…

Με έναν διαφορετικό τρόπο επέλεξε το Γυμνάσιο Θραψανού φέτος να τιμήσει τους αγωνιστές της ελευθερίας και δημιουργίας του ελληνικού κράτους. Με τους περιορισμούς, τοπικούς και χρονικούς όσο και επικοινωνιακούς, που